joi, 8 decembrie 2011

Târgul de Handmade, impresiile primei zile

După ce au fost realizate în week-end diferite obiecte ornamentale pentru Crăciun, elevii Colegiului Național „Unirea” au continuat activitatea Consiliului Școlar al Elevilor, expunând decorațiunile pentru a le vinde în cadrul unui mic târg.


Astfel, doritorii au putut achiziționa diverse obiecte realizate cu iscusință în cadrul Atelierului de Handmade. Acestea au fost expuse începând cu ora zece în holul principal al Colegiului Național „Unirea”. Activitatea a fost apreciată atât de elevi, cât și de profesori.


Activitatea a stârnit interesul unui număr mare de elevi, principalele motive fiind scopul acesteia și fazele precedente desfășurării propriu-zise ale vânzării. În continuare veți putea citi câteva impresii ale participanților.

„Când am inițiat proiectul mă așteptam să fie exact ca pe hârtie, 2 zile de atelier și vânzarea, dar pe parcus am realizat că necesită foarte multă muncă. Deși a fost obositor, cu siguranță a meritat tot efortul, văzând oameni implicați, dornici să învețe ceva nou și rezultatul final plus feed-back-ul pozitiv ne-a făcut pe toți să ne simțim foarte bine și bucuroși că am reușit să facem ceva, mai ales că proiectul este în scop caritabil. Eu abia aștept să terminăm vânzarea și să luăm cadouri ca să îi bucurăm și pe alții. ” a precizat Ștefana Ioneanu, elevă în clasa a XI-a A și una dintre coordonatoarele activității.
„Mi s-a părut o activitate foarte frumoasă de la care am avut ce învăța și care are un scop în spiritul sărbătorilor. S-a muncit mult, dar au ieșit lucruri frumoase.” a declarat Mădălina Blindu, elevă în clasa a X-a A.



De asemenea, puteți vizualiza câteva imagini din cadrul acestei inițiative CȘE în galeria de mai jos.


Fondurile strânse vor fi folosite cu ocazia Crăciunului pentru achiziționarea unor produse pentru elevii unei școli dintr-o zonă defavorizată. Târgul va continua mâine, 9 decembrie 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu