miercuri, 2 decembrie 2015

Uniriști, atenție! Ne-am întâlnit cu Moșu'!


Ne-am bucurat de prima ninsoare, ne-am ascuns nasul în fular, am schimbat apoi gecile groase cu unele mai subțiri, căci soarele a revenit pe cer. Totuși, știm că iarna, indiferent de vreme, o cană de ceai însoțită de câteva prăjituri oferite cu drag este tot ce ne putem dori atunci când străbatem coridorul liceului, unde-i mereu cald și bine.
Moș Nicolae a auzit de această dorință a uniriștilor și s-a întâlnit, întâmplător, săptămânile trecute cu membrii CȘE ai familiei CNU. Stând la un colț de stradă, ne-a zâmbit ștrengărește. Ne-a spus că știe el că și anul acesta uniriștii au fost cuminți - așadar, nu vor avea ghetele goale și nici nu-i va aștepta vreo nuia din partea Moșului, ba chiar acesta a șoptit cuvântul ”Tradiție” și noi am știut ce avem de făcut. 
Iaca am vorbit cu Moșu' și suntem pe cale să ne îndeplinim misiunea oferind, din partea lui, ceai și prăjituri tuturor, în data de 7 decembrie. 
Uniriști, deja miroase a sărbătoare... Și parcă simțim și noi mirosul ceaiului cald și al prăjiturilor delicioase care vă așteaptă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu