marți, 8 decembrie 2015

Globuri pentru uniriști!

Afiș: Andrei Ilie

Odată cu venirea iernii, multă lume așteaptă prima zăpadă, Crăciunul, să împodobească bradul de Crăciun...
Noi, cei din CȘE, în timp ce scotoceam prin sacii cu ornamente, am simțit nevoia de o schimbare. Chiar și eu mă uitam la globul cu omul de zăpadă și parcă îmi plăcea mai mult cel cu Rudolf al colegei mele. ”Ce-ar fi să facem schimb de globuri?” ne-am zis atunci. ”Dar ce-ar fi să facem schimb de globuri la nivelul liceului?” a urmat a doua întrebare. 
Uite așa a luat naștere ideea activității Globuri pentru uniriști, la care poate participa toată lumea. Tot ceea ce trebuie să faceți este să împachetați un glob pe care să scrieți CNU 2015 și să-l puneți în cutia care va fi amplasată lângă biblioteca liceului. De asemenea, vă rugăm să vă semnați pe ambalajul în care împachetați globul.
Cu siguranță toți avem un glob pe care vrem să-l dăruim făcând, astfel, pe cineva să zâmbească. Cine știe? Poate vor fi norocoși care vor avea parte de globul la care au visat toată copilăria. Fiecare dintre noi are șansa să dăruiască un glob, între 10 și 16 decembrie, și să primească altul pe 17 decembrie. 
Uniriști, e timpul să căutați prin sacii cu globuri de acasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu